onsdag 17 februari 2010

OS

OS, Ointressantaste Sportevenemanget
OS, Otroligt Stentråkigt
OS, Oerhört Segt
OS, Oftast Supertrist
OS, Orka Stirra
Ärligt talat, efter hockeyslutspelet är nog OS det tråkigtaste som finns. Visst, de är så duktiga men ärligt talat, det finns väl viktigare saker?!
I morgon är det dags för 1 års besiktning av liten bebis som på fredag blir ett barn. Kalas hela helgen väntar och förhoppningsvis besök av Farmor och Farfar om de är friska. Svägerskan , Svågern och Lillkusinen Elias kommer också. Det ska bli så kul att ses, de har inte riktigt fastnat för Sveriges Framsida utan bakåtsträvare som de är så tillbringar de livet i Hufvudstaden. (Okej, jag är lite avis ibland).
Bye bye!

3 kommentarer:

sns sa...

hahaha du är rolig!
Tur att du har Tobbe som förmodligen håller med dig i ALLT du skrev i inlägget ;)

Maria sa...

Jag håller inte med!!! För mig står OS för Osannolikt Spännande!!! Det är ju nu man får sin fyraåriga dos av curling, shorttrack och andra spännande grenar!

Hoppas att det gick bra på Bvc!

Kram

Svägerskan sa...

Om my god, jag håller med dig till fullo. OS suger! Tänk att jag missade "Halv åtta hos mig", arrggghh.

Hurrahurrahurra för Alvinpöjken idag!

kramkram