måndag 8 december 2008

Fixering fixad

Det är ordning och reda på den lille vännen i magen. Idag hos barnmorskan visade det sig att han redan var fixerad, trots att det är 8 veckor kvar. Visst fanns det en chans att han gled upp igen men hur som så har han fattat galoppen att huvudet skall vara nedåt så vi slipper kejsarsnitt.

Helgen var så lugn och skön. Inga måsten och en sjuk Kärlek. Eftersom jag varje dag träffar 65 snoriga kids på jobbet så tvättar jag händerna si så där en miljon gånger dagligen. Förmodligen har jag plockat med mig bakterier hem som jag själv är immun mot och Kärleken tvättar helt klart händerna för dåligt, så nu är han dyngförkyld.

Måndag är alltid måndag men extra glad blir man när man kommer till jobbet och inser att det är julpyssel hela hela dagen. Det är skoj och inte minst oerhört skönt för min stackars rygg och mina fogar.

Peace out

3 kommentarer:

Anonym sa...

.... fint fint att fisen mår fint - nu reser jag bort en liten vecka men på NOBELDAGEN tänker jag extra mycket på dig och familjen ... stay away från kärleken några dagar ..

Fatima sa...

Vet ni att det är en pojke?

Hur som helst så undrar jag om du och fisen vill leka med mig nån dag :) KRAM

Elin sa...

*fniss* Jaa och så öskade jag mig chips :P