måndag 22 december 2008

Födelsedag

Det är bra konstigt att jag fortfarande har svårt att sova natten till min födelsedag. Det har varit en bra dag med fina presenter och många gratulationer, tack för detta kära vänner!!!!
Morgondagen startade med veterinärbesök. Diagnosen löd senildemens och ångestattacker, Gammelskrutten har fått ångestdämpande tabletter och hoppas vi att de hjälper. Det andra alternativet är för sorgligt att tänka på. När han kommer hem till huset däremot, då är han en unghanne på nytt. Pixie höglöper och skall paras inom de närmsta dagarna. Stackars Macke gör allt han kan för att fria och vet väl inte ens om att han skjuter lösa skott.
Imorgon är den värsta dagen att inte spendera hemma hos Mor och Far, min favoritdag på hela året. Men jag har det såklart bra här i Stränkan också, trots att det inte finns någon gran...
Idag är det exakt 50 dagar kvar till Fisens beräknade födsel och jag har nog aldrig längtat efter något såhär mycket i hela mitt liv. Jag är så nyfiken på vem det är som finns därinne och håller mig vaken på nätterna. Första paret i föräldragruppen har fått en flicka, tre veckor för tidigt men allt hade gått jättebra.

Våra tankar går till PochO som spenderar dessa dagar i Thailand och först drabbas av vinterkräksjukan och sedan feber med halsont, usch och fy!!!
Peace out

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har varit med er hela dagen ... från första trudelutten till sista tårtsmulan ...
Kram och godnatt hälsar vi alla i Åsa!

Fatima sa...

Säg som jag sa till Tommies föräldrar "När ni får barnbarn är det ni som skaffar julgran. Annars kan ni glömma att vi firar jul här." Rakt på sak! Men visst känns det vuxet att fira jul med sin "svärfamilj". Näväl, du är ju rätt vuxen som har en bulle i ugnen också (rätt rejäl bulle vid detta laget!). MÅnga kramar. Vi ses i mellandagarna!

Njut av livet..Idag sa...

vi kommer att sakna dig oxå... i alla fall jag!!
vi syns snar som tur är!!
kram och god jul!!!

adadone sa...

Grattis Malin .....du är så fin med magen...ses på annandagen.

Ada Tom Sol Siri Nike Juni Lykke

Anonym sa...

Å! Du börjar bli vuxen Malin, som kan avstå från att vara hos mor och far på två av dina absoluta favoritdagar på hela året. Jag är väldigt stolt över dig ;)


Grattis igen!! massa pussar från minus 10 grader och snö :)