söndag 30 maj 2010

Till Kronprinsessan

Först av allt vill jag gratulera till bröllopet. Visst är det roligt att planera bröllop, sitta på kvällarna och pilla med inbjudningskort. Jag kan tänka mig att Daniel är lika trött på att klistra kuvert, precis som min Kärlek är. Jo, det var ju så att ni nu i lysningspresent har fått en uppsättning med 1000 munblåsta glas av mig och resten av svenska folket. Jag tänkte bara påminna dig om att vi gifter oss den 9 oktober. Visserligen kommer vi inte ha någon lysningsfest men du kan skicka er present till Hanhalsgården för det är där vi kommer att ha bröllopsfesten. Tyvärr har vi en restriktiv budget, ni hade gärna fått komma men ni om någon måste väl veta hur det är att begränsa gästlistan. Hur som helst, jag vill gärna också ha en servis. Rörstrands Berså blir bra!
Peace out!

Inga kommentarer: