söndag 2 maj 2010

Jag orkar inte!

Det stundande bröllopet är jättekul att planera. Men just för tillfället är det inte jättekul att genomföra. Sitter och sliter med inbjudningskorten och snart skickar jag bannemej ut sms istället. Allt blir bara snett och fult hela tiden. Nu måste jag göra om en massa saker och jag orkar inte med det! Jag har tyvärr en tendens till att göra pyssel väldigt fort när jag pysslar. Fort betyder även att jag kanske slarvar lite. Det är ju ingen kul att skicka ut halvfina inbjudningar så jag är ledsen Sara, du behöver inte vakta lådan på ett par dagar.

I övrigt att vi bakis i hushållet idag. Lilleman sov hos Mormor och Morfar medan vi var på överraskningsfest för Svägerskan som fyllde 30 år. Det var hur kul som helst och födelsedagsbarnet verkade nöjd. Maten var superb och baren imopnerande.
I morgon är det måndag.
Peace out

2 kommentarer:

Fatima sa...

Våra inbjudningar var jättesneda och jag hade råkat skriva en siffra fel i mitt mobilnummer. Mitt bästa bröllopsplanerartips är att komma ihåg vad som verkligen är viktigt. So what om det blir lite snett, vad gör det om 100 år när allting kommer kring? KRAMKRAM

Linnéa sa...

håller helt å fullt med Fatima! Jag blir ju bara superglad om/när jag får inbjudan å kommer inte mäta å kolla om kanterna är raka eller ej, det är oviktigt. Å lite sånt får man räkna med när man är ambitiös å gör egna kort! Fick ett inbjudningskort häromdan till ett bröllop, å det hade paret själva designat, men ej gjort själva - vilket är roligast att få tro Du??? Ett som Malin själv har gjort såklart!!
Saknar er!
Ringer snart :-)
PUSS