måndag 4 januari 2010

Jag börjar i morgon

Det är något speciellt med nyår. Känslan av att få börja om på helt ny kula är härlig. Mellandagarna ägnar jag gärna åt att planera in mitt nya liv med aktiviteter, träning och att äta rätt. Detta gör jag medan jag halvligger i soffan och trycker i mig julchokladen. Den första januari gäller det och inga undantag accepteras. Om det inte vore för alla ursäkter...
Just nu är vi i Strängnäs, vi har varit här sedan 28 december med ett mellanstopp i Stockholm över nyår. Då är det svårt att börja det nya livet. I morgon bär det av till Stockholm ännu en gång för att sedan avsluta veckan i Linköping hos Vännerna. Sedan ska vi åka hem, sedan ska jag börja mitt nya liv. Hoppas jag.
Peace out!

2 kommentarer:

your mother sa...

längtar efter er !!!

Njut av livet..Idag sa...

va...vilka konstiga tankar du har då!! känner inte alls igen mig i va du skriver ;)
vi får väl börja promenera ett antal dagar i veckan!!!