fredag 11 juni 2010

Sammanträffande?

Facebook är ett trevligt hak att hänga på. Man kan fördriva många kvällar med att titta in i andras liv. Extra kul är det med såna man egentligen inte är kompis med men inte har ett låst konto. Därför kan man i lugn och ro gå igenom gamla kärlekar och deras nya liv. Lite skrämmande är det då att finna följande:
En är gift med en tjej som heter Malin.
En har en son som heter Alvin.
En har en dotter som heter Miranda (för er som inte känner mig så väl så är Miranda mitt absoluta finaste tjejnamn)
En har en sådan matta i köket som jag själv vill ha.
Kanske har jag lämnat ett avtryck hos dessa herrar.
Tur då för min soon to be att han har en tjej som heter Malin, en son som heter Alvin, kanske någon gång en dotter som heter Miranda (även om han avskydde det namnet när Alvin låg i magen och det fanns en chans att han var en tjej) och snart har en sådan matta jag vill ha i köket ( men det vet han inte om).
Godnatt

1 kommentar:

svägerskan sa...

hahahaha.Din FB historia var både mycket underhållande och lite creepy.

Vi ses snart-hurra!!

kramkramkram