lördag 10 april 2010

Ruggen....

Jag började arbeta heltid i augusti 2009, sedan dess har det inte gått en månad utan karensdag. Är det inte svininfluensan så är det magsjuka, förkylning eller så tappar jag rösten. Nu känns det som att det är dags igen. Vi har varit i mormor och morfars hus och gått igenom saker idag. När jag kom hem hade jag så ont i huvudet att jag somnade på soffan. Nu svajjar rösten igen och jag har en jättekonstig hosta. Jag som bara vill vara frisk. Är detta straffet för att jag var "sjuk" lite för ofta under studietiden?! För att citera Syster Ysters mamma så är det "giftormarna" (dvs barnen) som smittar mig med alla baskilusker.
Nu ska vi kalasa på Aladdinasken jag fick av Elin ( hon hade vunnit 10 stycken!!)
Peace out!
Joooo, lilla fina Lova andas själv och ligger och solar bort lite gulsot. Det ärr fantastiskt!

4 kommentarer:

Maria sa...

Krya på dig! O be Lovas mamma att ge henne en extra styrkekram från oss i Karlstad!

Sara sa...

KRYA PÅ DIG! Puss från Lidköping, imorgon Karlstad

ELIN sa...

Hoppas chokladen smakade gott! ;) Tack för senast! Kram

Linnéa sa...

Blir så rörd då du nämner vår kämpe i din blogg! Tack!!
KRYA på dig bästa Malin!! Puss