måndag 12 april 2010

Halv åtta hos mig

Jag följer ett enda program aktivt. Helge Skogs underbara stämma fögyller mina kvällar när Lilleman har somnat och vi befinner oss i ett paltkoma efter middag. Halv åtta hos någon annan frossar jag i skaldjursröra med parmaflarn, helstekt hjortfilé och hemgjord chokladbomb. Allt jag inte lagar själv men önskar att jag orkade. En rolig parantes är också då dessa fyra helt okända människor som aldrig har träffats och nu ska laga mat till varandra. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte skulle vilja vara med (om jag hade ett större hus). Därför blir jag så besviken när de är dryga stockholmare som äter middag i kostym och dessutom lagar lax med kiwitäcke. Jag vet inte om jag är färgad av min hemort men det VAR mycket trevligare hemma hos Mario i Frölunda, god mat såg han ut att göra också. Och jag vet att du håller med Pia!
Peace out!

3 kommentarer:

Pia aka Svägerskan sa...

Jaaaaaaaaaaa! Kvinnan i går var så himla pinsam som dessutom satt och typ : "ohh, vad gott det var", om sin egen mat!!! Blä!

kram!

Elin sa...

Hihi, Mario har klippt och gjort slingor på mig en gång :) Han var jättecharmig! Haha!

Jag följer också programmet. Hon som var igår med kiwitäcket var urtrist tycker jag. :)

Flash sa...

Malin, jag kan rekommendera dig nästa gång dom är i närheten av kungsbacka/gbg om du vill, så då blir det upp till bevis..=P jag känner killen som är inslagsproducent o rekryterar folk till programmet.. vågar du??