tisdag 23 mars 2010

Äventyr!!!

Jag älskar tidiga dagar. På mitt underbara jobb innebär tidigt pass 7.00-13.30. Detta innebär i sin tur att jag har hela eftermiddagen med min underbara lilla familj. I dag hade vi bestämt oss för äventyr och Universeum stod på schemat. Tack snälla pappa för gratisbiljetterna. Alvin var först väldigt skeptisk och höll krampaktigt i mina fingrar där han hängde i Baby Björnen. Den svenska fjällvärlden skrämde honom en aning men sedan blev han modig och fullkomligt älskade de stora akvarierna.
Det var en underbart mysig dag och det var lite folk, helt perfekt. Bilderna är tyvärr inte på topp för vi glömde såklart kameran i skötväskan så de är tagna med mobilkameran.
Liiiiite skeptisk till den röda fågeln.
Det är inte varje dag man har en Sydlig sågfisk ovanför huvudet.

Tobias trivdes i Explorer avdelningen där man fick prova på massa olika saker.
Peace out!

2 kommentarer:

mormor sa...

underbart 3 !!

Svägerskan sa...

Vuxet att på riktigt hitta på saker med sitt barn, som en familj! =)Ser supermysigt ut!

kram