måndag 7 december 2009

Livet i korthet

- Blev idag grisvaccinerad. Ont som tusan i armen.
- Otroligt lyckad helg, först fin i håret sedan tokfest i Karlstad. Fjunis 25 års baluns undgick ingen på Västra torggatan och moppen som firades ner från grannen ovanför för att banka på rutan var en av kvällens höjdpunkter. Ett annat fantastiskt minne från kvällen är avslutningen på "ringen" på Blue moons schlagergolv. Axl och Niklas ihopknutna slipsar förvandlade dem till en levande limboställning. Kort och gott, succé!
- Tuff jobbvecka, julfest med kidsen och drop in på fritids betyder sena kvällar.
- Räknar ner dagarna till min otroligt efterlängtade mammaledighet. Att den lille mannen kan vara så beroendeframkallande är lite smått skrämmande.
- Läser för tillfället När livet stannar av Malin Sävstan. Hon överlevde tsunamin men förlorade man och två barn. Ett barn överlevde. Jag läser och gråter om vartannat.

Nu är det natta!

1 kommentar:

Pia sa...

N-Ä-R hinner du läsa en bok?? Jag menar, jag har ju varit hemma hos er...;-)

Jag längtar jättemycket efter att få träffa er allihop i slutat av månaden!

Vi hörs,
kram
svägerskan