tisdag 3 november 2009

Dead China girl

Jo men visst. Den ultimata vigsellokalen var hittad. Konsthallen på Kulturhuset i Kungsbacka. Mamma förvarnade dock att det kunde ju på gå en utställning som tog upp golvplatsen, vi var beredda på det. Vi hade tur, det var en fotoutställning vilket betyder att golvet var ledigt. Däremot handlade utställningen om dränkta, kinesiska flickebarn. Kanske inte något man vill omge sig med när man ska gifta sig. Jag hade hellre gift mig till bilder insektsdissekering.
Men plan B var en annan lokal i huset som nu är bokad. Festlokalen likaså. Den 9 oktober 2010 är jag inte längre ogift. Hurra!!!!!!!!!!!!!!!
Peace out

5 kommentarer:

Maria sa...

Spännande!!!

Anonym sa...

Vad skönt då kan Ni börja och planera resten nu då.......
Och jag ska börja planera vad jag stoppar i mig.......
o ladda med näsdukar.
kram
svärmor... snart på riktigt.....

Elin sa...

Vad härligt!

Pernilla sa...

oj, va roligt! vad glad jag blir för er skull!Kram på er//Pernilla

svägerskan sa...

Whoho! Det ska bli så roligt! Jag kommer att grååååååta floder när min lilleplutt ska gifta sig. Han som varit min beeeeebis. (Nej, jag ser inget sjukt i vår syskonrelation...)

Idag har jag klippt håret, typ 8 cm, det var skönt, men jag ser fortfarande astråkig ut, antar att jag ser lika glammig ut som det är att var hemma-mama.
Sedan spenderade jag TIMMAR på att leta kläder. Det var inte kul. Så jag köpte lite kläder till Elias istället, nu måste han ha storlek 68 i bodies, tror vi hann använda alla 62 bodies typ en gång var. Vår lille buddha...=)

Vi hörs!
kram