fredag 20 november 2009

Classic Malin

Med Svägerskan i sällskap begav vi oss till Brudklänningsaffären på St. Eriksplan där vi bokat tid för en liten provning. Jag hade kollat ut sex klänningar som var aktuella men det var en speciell som jag inte kunde få ut ur huvudet (som jag skrev om i ett tidigare inlägg). Tre sekunder innan vi stiger in i butiken sa jag till Svägerskan att jag minsann inte tänkte göra något annat än att titta på klänningar. Men den impulsstyrda tjej som jag är hade jag 39 minuter senare hade lagt in en beställning på klänningen med stort K. Den första klänning jag någonsin på allvar kollat ut satt som ett smäck, passar min och vår stil fantastiskt och hon i butiken sa att det syntes verkligen att jag trivdes i klänningen. Är det något man vill på sin bröllopsdag så är det ju att trivas i kläderna.
Jag kommer inte lägga ut någon bild, lite sparar jag till bröllopet!!!

5 kommentarer:

Your mother sa...

oj!!!!!!!!!

Anonym sa...

hahaha! Typiskt dig min underbara vän. Det är snabba puckar! Men det låter som om du har gjort en bra val. Är det den jag har sett?// Fjunis

Fatima sa...

När det är rätt så ska man slå till!

Sara sa...

Du glömmer väl inte maila ;)

Linnéa sa...

helt rätt Malin!!! Is it Audrey månne???