måndag 6 juli 2009

Varför?

- Går jag inte och lägger mig trots att jag är toktrött och har varit vaken sedan 5.15 i morse?
- Varför trycker jag alltid i mig en massa godis samma dag som jag bestämmer mig för att ta tag i min fläskmage?
- Var det tvunget till att bli lågkonjunktur nu när Kärleken äntligen är färdig och inga gymnasielärare behövs?
- Måste man vara mångmiljonär för att köpa hus här?
- Var inte jag på Arvikafestivalen i helgen?
- Bor inte Fjunis, Axl, Gli, SNS, DB, APK, C, Malva med päron med oss i ett enda stort kollektiv???
- Saknar jag Karlstad så mycket idag?

7 kommentarer:

your mother sa...

... det är så fint att ni är här ..
det ordnar sig med allt ...

Anonym sa...

Hoppas att det känns bättre idag (även om vi vill att ni flyttar tillbaka hit omedelbart)!

Kram Malvas ena päron

Linnéa sa...

Kollektiv!!?? När, var, hur?? Tänk va kul det skulle va - som en enda stor familj :-) Drömma kan man ju iaf :-)
Det löser sig vännen! Jag har också en massa sådana tankar... Vill ju främst ha en bebis, sen hus å allt som hör därtill, men lär ju få vänta ett bra tag... :-( Njut medans du kan kära vän!!
KRAMAR

Elin sa...

Tack för igår! Kanonmysigt! Kram!

Björn sa...

Karlstad saknar dig också Malin!

Sns sa...

oOoo Jag håller helt med Linnéa, kollektiv hade vart underbart. Då kan man koncentrera saknaden till EN del i landet, i mitt fall Luleå. Nu är alla utspridda runt om i Sverige och jag hinner inte med!

Åker till Karlstad om några dagar. Känns redan tomt att ni inte är där! Men vi ses snart ju =)
Godis är gott !!!!
pusskram

Anonym sa...

Kollektiv hade varit vidrigt tycker jag nog! Men jag saknar er otroligt mycket! Du är en underbar människa med en underbar liten familj och ett underbart litet hus på en underbar liten plats. Varför då fråga sig så mycket varför? //fjunis