söndag 5 juli 2009

Från ett party till ett annat.

Det var inte bara Svägerskan som fyllde år i helgen. Underbara Lenéa fyllde fyra år och där var vi på kalas ikväll. Jag som försökt att skämma bort mina syskonbarn i könsneutral anda har nu fått ge upp. Prinsessor är det enda som gäller för denna dam, inget annat. En klänning fick det alltså bli. Suck, Lilleman kommer inte få det lätt. Han ska också få en prinsessklänning när han fyller fyra.

Söt som socker är hon i vilket fall och det bjöds på god mat.

Skrutthunden orkade inte gå heeeeela vägen hem efter kalaset.
Godnatt

2 kommentarer:

Njut av livet..Idag sa...

Lille Macke...det är ju inte många steg han har gått, ser jag!! skrutthund=))
synd att den "fina" mamman ska stå bakom prinsessan och dessutom ser det ut som att jag kliar mig i baken=))
Tack för den goe choklad saken!!

Sns sa...

Smacko, han har det bra =)