lördag 20 juni 2009

Krångel såklart

Självklart kan inte Internet fungera felfritt. En ny nätverkssladd måste inhandlas och sedan hoppas jag att det kommer fungera. Just nu bloggar jag på Oscars dator.
Midsommar har firats med Svägerska och Svåger och 23 smålänningar. Lika trevligt som alltid även om vår kväll avslutades tidigare än de andras. Nu inväntar jag det fina vädret men tyvärr spökar min hals och jag känner mig lite hängig. Det är så typiskt att man skall känna sig dålig när det blir sol.
Peace out!!!

1 kommentar:

Njut av livet..Idag sa...

Kul att ni hade det toppen..vi med, fast jag saknade er alla!!
Det första lucas sa när han kom hem va att han ville till sin faster...bara så du vet kommer han nog cyklandes hem till er vilken dag som helst!! Vi älskar att ni finns på andra sidan vägen..Din bror sa det oxå igår när vi satt runt bordet!!- ja det är skönt att hon flyttat hem igen så man vet vart man har henne!! syskonkärlek=) puss