torsdag 25 juni 2009

Har gjort en Frida

Jag brukar aldrig smörja in mig på sommaren i Sverige. Speciellt inte när jag bara skall vara på stranden en liten stund. Men eftersom jag nu blivit mamma så måste man ju skydda sig mot solens starka strålar. Jag smörjde in mig mel solskyddsfaktor 8, det brukar räcka ypperligt när man är utomlans. Däremot var jag själv med barnen på stranden så jag smetade axlarna bäst det gick, och ryggen fick sig en omgång också. Trodde jag... Det är rätt lätt att se vart jag har smörjt om man säger så. Illa, nu får jag dras med detta hela sommaren. Dessutom med solskyddsfaktor 8 gott folk!!!!

Idag är jag hundvakt åt Doglas, han är för stor för detta lilla hus. När han går in i sovrummet får han backa ut, dessutom är han pubertal och rymde med en gång. Nu får han vara inne istället, men han verkar vara glad ändå, han jagar flugor för fulla muggar.

2 kommentarer:

Frida sa...

hahahaha!!

Njut av livet..Idag sa...

snyggt....
du kanske kan rätta te det imorgon!! standen igen, fast först efter 12 tiden!! du är välkommen